Good morning sunshine!

Japp! Nu är det sol ute och... 14 grader men kl är ju faktiskt bara kvart i 11 så ;) Idag hoppas vi på riktigt fint väder så kanske man kan ta sig ett dopp och lite sol. Vaknade vid 8, verkligen inte likt mig (brukar typ gå upp vid 12, hehe) men mamma gick upp då. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp till min kära dator, haha! ♥
Jaha då, idag får vi se vad man hittar på men alltid blir det något. Ska bara lägga in en liten enkel frisyr som alla redan har sett skulle jag tro men det är så snyggt och enkelt så nu lägger jag in den.

Denna frisyr. Man tar luggen eller börjar av håret och flätar sedan fäster man med hårspänne! Riktigt enkelt och framför allt SNYGGT!.



Nej nu ska jag ta mig en dusch och sedan fixa mig lite, ha en bra dag så hörs vi senare.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0