Dagen efter...

Dagen efter talangtävlingen då, tro det eller ej men jag gick upp kl 12.30. Herregud tänkte jag när jag gick upp, så får det inte bli imorgon :p. Men hela dagen har varit en slapp dag med godis! Det är ju bara regn vareviga dag och inge kul. Jag bara längtar tills det blir lite solsken, men ja. Sånt får man leva med. Igår var jag och kolla på E.M.D som sagt och nu är jag ju beroende av dom, riktigt bra och SNYGGA killar! :D, har också blivit besatt av deras låt "Young blood", så här får ni videon och den video då jag uppträder på talangtävlingen, Roslags talang.

 

 


Kram Louise!

Kommentarer
Postat av: fanny

du sjöng jättebra !

jag håller med elina, ställ upp nästa år !



pussar & kramar / fanny - www.fannysdagbook.blogg.se

2009-06-15 @ 08:49:57
URL: http://fannysdagbook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var jätte duktig <33 älskar dej

2009-06-15 @ 20:15:05
Postat av: Pia

du sjunger riktigt bra :)

2009-06-16 @ 21:16:51
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0