090625

Hej!
Har inte hunnit blogga någe idag, hela dagen har jag varit upptagen, men vilken skön solig dag det har varit. Dagen började med att jag, mamma och moster åkte in till Norrtälje och kikade lite. Köpte faktiskt en ny bikini! Dock inte nån av dem jag visade på bilderna, haha. En lila med lite paljetter på, och halva priset dessutom. Ett riktigt kap ;). När jag kom hem så gick jag raka vägen hem till Emmy och sedan gick vi ner till vattnet där vi badade och simmade. Varmt i vattnet var det! Vi satte oss och solade på moster terass sedan och där det verkligen stekte på var det ungefär 50 grader! Herregud säger jag bara :p. Sen upprepade vi det, badade och solade igen, riktigt mysigt. Efter det letade vi mask eftersom vi sedan skulle ut och fiska men vi gick först hem och åt, försig(?). Jag åt enkelt med korv och bröd. Faktiskt väldigt gott eftersom det var Sibylla korv :). Sen gick vi ner till moster igen och satte oss och fikade med kakor och dricka, och efter det blev det såklat fiske. Vi fick jäkligt mycket fisk, jag fick några löjer till min katt av några jag kände som var där och fiskade med ett litet nät :) Emmy fick 6 st lite mindre gäddor och jag fick 2 sådana. Men Emmy var på gott humör och gav mig en liten firre. Men sen blev klockan 22 så jag gick hem till mig och Emmy till henne. Min katt åt faktiskt ALLA 14 LÖJER på en gång! Haha, slå den ni ;). Imorgon ska jag träffa Emmy igen och vi ska sola, bada och chilla med fiske :) Hoppas alla har haft en underbar dag! Här kommer lite bilder:


Min nya bikini från H&M.


Min outfit i Norrtälje!
y Ban solglasögon kopior, Lindex.
Rosa T-shirt med tryck, H&M.
Vitt linne, H&M
Vita Shorts, H&M.
Svarta gladiator skor med guld nitar, Klingel.
Chanel liknande väska, ingen aning ;).


Nu på kvällen tog jag jordgubbar och doppade dem i smält blockchoklad, underbart gott!

Det var min dag, massa pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: Emmy

ÄLSKAR DEJ !! <3333

2009-06-26 @ 15:02:48
Postat av: Miniire

Fin blogg :)

2009-07-04 @ 13:27:10
URL: http://miniire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0