090624

Morsning Korsning ;)
Har alla haft en bra dag? Jag har iallfall haft en riktigt bra dag fast jag har varit hos tandläkaren, jag har dragit ut en tand idag. Det var väl inte kul dirket men det gjorde ialla fall inte ont. Var riktigt riktigt nervös innan men det gick bra ändå. Just nu värker det lite i tanden men sånt får man tåla ;). Var också inne på H&M och köpte en ny tröja, kan ta en bild imorgon. Efter jag kom hem gick jag ner till moster och satte mig på hennes balkong med rostad majs och pepsi och solade, det var ungefär 40 grader mitt i solen där, mysigt! Emmy ringde och ville träffas så jag föreslog att vi skulle bada så vi drog ner till vattnet och badade, det var nog rekord för denna sommar för det var varmare i vattnet än i luften tyckte vi. Imorgon tänkte vi också bada och sola, och fika såklart! :) Jag ska ta bilder imorgon också så blir det nog roligare.

Musiken jag lyssnar mest på nu är E.M.D's skiva A State Of Mind - Deluxe. Verkligen ett riktigt CD tips! Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft. Vi hörs kanske senare, nu strax ska jag ta en dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0