Vi hade i alla fall tur med vädret, igen.

Näe, här på landet har vi inte haft bra väder må jag säga. Hyrde förut "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen". Jag älskar verkligen de filmerna, så jäkla klockrena! Ska titta på den imorgon igen. Just nu, slappar jag i min fotölj och kollar på nån film... Ja, det har varit dåligt väder hela dagen usch usch!

Justde! Tänkte fråga er Stockholmsbor, har Gina Tricot rea nu?
Hoppas jag får svar på min enkla fråga :)

Och jag har ändrat mig angående "Dagens musik-tips", ni behöver inte rösta på den bästa låten utan jag kommer att lägga in 1-5 låtar er dag och sedan väljer JAG ut veckans musiktips! :)
Ha det sketabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0