Uppe

Hej på er!
Nu är jag uppe igen och ska fixa mig sedan vara med Emmy, vi ska vara med några andra också. Kanske bada men vädret är inte såå bra. Kollade lite på "The Jacksons - An american dream" igår. Kollade inte hela men lite på slutet och dom måste ha haft det riktigt svårt, blivit slagna och så...
En annan grej om MJ också, varför blir alla som dör extra kända när dem dör? Ganska sjukt egentligen. Alla höll inte på och snackade om MJ som dem gör nu, ok jag fattar att ALLA säger något om MJ men vi kanske skulle uppskattat honom mer? Åtminstone tycker jag så nu eftersom man suttit inne på Youtube, kollat på TV om honom och så. Han var ju verkligen The king!

Moonwalken han gör asså... Jag har aldrig sett någon göra det SÅ bra. Det ser ut som om han åker på nå jäkla rullband eller något :p
Och så älskar jag ju låten Billie Jean! :D


Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du Gossip Girl? då är det här den rätta bloggen för just dig :)

checka in min blogg så får du läsa massa skvaller och annat om Gossip Girl stjärnorna.



2009-07-08 @ 14:25:43
URL: http://yourowngossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0