Stockholm

Hejsan på er!
Hoppas alla haft en bra dag, jag har haft en riktigt toppen dag! ♥ Jag har varit i Stockholm med mamma och först gick vi till tandläkaren där allt gick bra som vanligt ^^ Sedan drog vi över till Gina där allt var utplockat efter rean så jag köpte inget där :( Men sen bev jag lite hungrig så vi åt på donken. Efter det gick vi till H&M, Lindex, Ur & Penn och Din Sko där jag köpte lite grejer som skor, nagellack, kjol, linne och halsband.

Här har ni bilder:


Nagellacket, väldigt somrig färg! :) Från H&M.


Gult linne från Lindex.


LILA midjekjol från H&M, ser blå ut på bilden men den är lila!


Jättesött halsband från Ur & Penn med rosa skiftande sten :)


Lackskor med klack från Din Sko, är förälskad i dem! ♥

Lägger också in en dagens Outfit ;)


Vit kofta från Lindex(?)
Svart linne från Adidas.
Vita short från H&M.
Väska, okänd.
Gladiator sandaler från Klingel.
Solglasögon, rayban kopior från Lindex.

Nu ska jag käka vitlöksbröd, mums! Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

tack tjejen :) vilka härliga inköp du gjort :D

2009-07-17 @ 08:34:32
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0