Nattblogg (:

Klockan är 12 på natten och här sitter jag och bloggar, hehe. Duschade för ett tag sen och har kollat på "From G's to Gents" på MTV, ganska roligt program. Just nu håller jag på med GratisBio där jag är 5 poäng ifrån att få ett presentkort på 50 kr och man kan välja på väldigt många affärer också (: Bli medlem HÄR och få 75 poäng av mig som start poäng istället för att få 50 poäng som man egentligen får.

200 poäng = Present kort på 50 kr.
400 poäng = Present kort på 100 kr eller biobiljett.
O.s.v.

Under dagens lopp(haha) har jag varit med Emmy, Rasmus och hans brorsa som var med oss en stund. Vi badade och innan det så var Emmy och köpte lite gott! (:

Skriver mer imorgon, ha det bäst sålänge!
Puss & Godnatt. ♥


Bild från sommaren 08.


Och en bild från sommaren 09, nu.

Jag har förändrats lite minsann, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 14:22:33
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Fanny -

brunare ! :D <3

glöm inte min blogg också :)

2009-07-19 @ 22:09:12
URL: http://fannysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0