Hemma igen.

Det blev en kul dag som ännu inte är slut :)
Idag har jag åkt båt och badat med Emmy, Dannie och Mickis. Det var jäkligt mycket ström så ganska svårt att styra men jag sitter ju här, eller hur? Vi åkte in i vassen och där såg jag den största spindeln jag sett i mitt liv, alltså som lever vilt i Sverige. Det var som en tarantella, en bebis tarantella. Den var brun fast utan hår, usch. Jag hade tagit kort men vi var ute på sjön i en liten båt och inge tak så då var inte mobilen den bästa att ta med.

Haha den där spindeln var mitt i vägen av vart vi skulle åka så jag tog upp spindeln och skulle kasta iväg den på en pinne med pinnen vägde så lite och så blåste det, så ja vad händer? Jo det ska jag säga dej. Spindeln landar ungefär 5 cm ifrån båten och vilka skrek? ALLA! Ingen såg oss eftersom vi var i vassen så jag skulle tro att alla undra vafan vi gjorde, haha. Och det var verkligen tjej skrik.
Men sen drog Dannie och Mickis hem och då gick jag och Emmy till Ica och köpte fika som sedan gick till skolgården med. Jag lovade ta lite bilder och här kommer dem:


Haha, fråga inte :p


Jag gjorde en teckning som föreställer Emmy, kunde inte blitt bättre om jag får säga det själv. Haha skämt åsido :)

Nu har hon åkt iväg igen men kommer hem till kvällen så då får jag se tjejen igen. Men nu ska jag köra stresspel.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha fett ful bild på mej :P bilden du hade ritat va fin kanske inte så lik men fin :P <33

2009-07-24 @ 12:52:45
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!



K I S S E S B Y J O A N N A

2009-07-24 @ 18:07:22
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0