Hello

Ja, mina rubriker kanske inte är dem bästa...
Iaf så har jag varit med Emmy idag och vi har inte gjort så mycket. Dock tog vi lite bilder som ni får se senare för att jag orkar inte ladda upp dem nu...
Kollade aftonbladets väder och det ser ut att bli ganska bra imorron, äntligen. Regn är det enda annars fast det är ganska roligt att bada i spöregn som jag och Emmy gjorde med Klara iförrgår och idag men då spöregnade de inte riktigt, men ändå så är båtarna ute :)

Kollade förresten in Veckorevyn på ICA idag och såg att dem har ett skit snyggt armband som man får med tidningen, som dessutom matchar mina skor så de ska jag nog upp och köpa imorgon.


Nu ska jag hämta programmet picasa 3. Ha det bäst, puss.

Kommentarer
Postat av: fanny

svar angående dagens outfit:

nehe :) <3

2009-07-29 @ 10:20:05
URL: http://fannysdagbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0