Hej på er!

Har precis käkat pannkakor och innan det drog jag upp en sväng till ICA. Vad har ni gjort idag? :)
Nu tittar jag på The hills, och ska samtidigt fixa lite på bloggen som jag gjorde igår också. Vädret här suger så jag är bara hemma.

Tänkte för första gången köra Hiss & Diss ;)


Michael Jackson - Vem hissar inte MJ? Han sjunger skitbra och dansar likaså. Det är så synd att han dog, han borde ha levt 20 år till om inte mer. R.I.P Michael.

Brun hy - Jättesnyggt och fräscht på sommaren, passar så mycket bättre till ljusa färger och ja, man ser att det är sommar verkligen! :)

Systemkameror - JAG VILL HA!!! Så jäkla snygga bilder det blir med en system kamera, kanske man ska önska sig en i julklapp? :p.

Regn - Regn är tråkigt alla dagar, men mest på sommaren. Då vill man ju ha sol, men så kommer det jäkla regnet. Men en dag när man är riktigt trött kan det vara skönt med lite regn.

Mobil utan kamera - Fan var tråkigt att inte ha en kamera på mobilen. Jag tar nästan alla mina kort som jag har på bloggen med min mobil kamera, 3.2 pixel faktiskt. Inte så dåligt för en mobil och då är det inte roligt att ha en mobil utan kamera, höll nästan på att skriva kamera utan mobil, haha :p.
 _______________________________________________________________________________

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0