Hej bloggen

Just nu spelar jag nått jävla stress spel och man sitter spänd hela tiden, men man blir liksom tvångsberoende och man kan säga så? :p. Jaja, nu på kvällen var jag och bada och rodde båt med Emmy, Mickis och Dannie. Vi hade det jätte mysigt och galet roligt! :D Vi åkte in i vassen med båten och såhär såg våra konversationer ut:
Lollo: Det går inte att ro i vassen.
Emmy: Näe eller hur!
Dannie: RO!!!
Medans Mickis bara satt och kollade lite konstigt på oss skulle jag tro.

Haha ja, vi är lite speciella :)
Vad ha ni gjort denna dag då?
Jag ska träffa tjejerna imorgon igen och vi ska antagligen ut med båten då med och kanske också solen glimtar fram? Vi får hålla tummarna för det.
Tog tyvärr inga bilder men imorgon ska jag dra tummen ur röven och ta lite bilder så ni får se vilka vi är, ja så gör vi.
Hoppas alla mår bra och vi hörs ikväll. Jag och mina nattbloggar alltså, hehe.
Ha det sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0