GratisBio!

Hejsan! Tänkte skriva lite om GratisBio som jag är medlem i. GratisBio är en hemsida där man ska samla ihop poäng genom att värva vänner, gå med i undersökningar, besöka hemsidor och massa mer. Man kan också samla ihop poäng genom det jag gör nu, nämligen att blogga om GratisBio och då är man samtidigt med om en utlottning att 500 kr på Nelly.com ;) Man samlar ihop poäng för att få presentkort, tidningsprenumerationer, bio biljetter m.m.

För att bli medlem så klickar du den HÄR länken och får samtidigt 75 startpoäng istället för 50 av mig! :) Dom är seriösa och det är väldigt lätt enligt mig att få ihop poäng.

Läs mer om hur många poäng du behöver ha på GratisBio. Lycka till! :D Om ni har mer frågor kommentera då detta inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0