För varmt... nästan

Jaha du! Det är riktigt varmt och man blir varm bara av att gå några meter. Tur att vattnet finns så nära, men Emmy saknas. Idag åker hon till sin pappa som bor några mil härifrån och sedan drar hon till Göteborg. Hon kommer hem på måndag igen så jag får väl försöka hålla ut, kommer bli lite tomt utan henne. Men hey, det finns andra! :)

Vad gör ni en dag som den här?

NYTT!
Jag nu är det så att jag tycker min blogg är en aning(väldigt) tråkig. Så jag tänkte lägga in musik tips för varje dag(ca. 3 låtar per dag) och sedan får ni rösta fram vilken som ska bli veckans låt. Låter det bra? Hoppas ni tycker så! Lägger in låtarna ikväll.

Jag behöver också lite tips på vad som kan göra bloggen roligare, så just du vill läsa min blogg. Skriv in en kommentar på vad som kan göra min blogg bättre så är ni söta, men det är ni ju ändå ;).

Lägger in lite bilder från de närmaste dagarna.


Jag och Emmy på bryggan igår :).


My på bryggan.


Emmy på min badmadrass i vågorna.


Och slutligen en bild på mig när jag ligger på badmadrassen, mysigt!

Ha en bra dag, sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0