BRITTAN ÄGDE HELA GLOBEN!

Ja igår var fanimej magiskt. På slutet stod nästan hela globen upp, klappade, dansade visslade. Shit vilken stämning alltså. Det är inget man glömmer i första taget! Aftonbladet skrev att hon körde playback men whatever, hon var ju ändå bäst! Jag gick ju dit med Adelia, Cassie och Dannie. Adelia och jag tog bussen in till Stockholm med hennes syrra Sofie som också skulle till Stockholm. Vi kom till globen vid ungefär 18 och då gick vi in på Mc Donalds som var helt FULLPROPPAT! Sedan ställde jag och Adelia oss i kön för att köpa varsin t-shirt för 320 kr/st, herregud säger jag bara... Men sedan kom vi in till globen där DJ Havana körde grymt bra musik, då var väl klockan typ 19.45 och showen skulle börja 19.30? I allafall så drog showen igång vid kanske 20.30 men då kom alla cirkus artister och det var en aning irriterande eftersom vi ville se Britney men hon kom typ vid 21 och det blev grymt bra stämning! Vi stod upp och dansade nästan hela tiden, sjöng med gjorde jag iallafall! :D Kanske dem bakom oss tyckte vi var lite jobbiga(?) Aja whatever, höhö. Orkar ni läsa mer? :p Vi hade skitbra platser och vi såg också Carina Berg och Kristian Luuk, fast dem var nere vid scen. Har tagit lite bilder men de blev dåliga mobilbilder men kanske lägger in dem senare. Blev ingen uppdatering igår för att mitt internet på den bärbara krånglar så jag sitter vid den seeega stationära. Men nu orkar jag inte skriva mer, bilder kommer senare.
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0