Britney News!

Hej på er alla. Imorse var jag minsann ingen sömntuta som oftast händer mig(hehe), utan idag gick jag upp kl 10.30. Kollade lite på TV då, sjunde himlen :p. Sedan har jag fixat mig lite och sådär, fikade också lite hos moster och sedan mötte jag upp Emmy och Klara. Vi snackade lite, Klara skulle dra så jag och Emmy knalla hem till Rasmus och där låg han med ont i halsen och lite förkyld men vi tvingade med honom, haha :p Så går det när man inte svarar i telefon som man ska! Det finns en övergiven båt vid bryggan vi badar vid så den drog vi ut med och Rasmus ska såklart börja gunga den så att jag åkte runt som en jäkla trasa, tack Rasmus :)

Har lite nyheter angående Britney, igår skrev hon på sin Twitter; "Went for a boat ride with my boys, sweden is one of the most beautiful places in the world." Hon gillar alltså Sverige, idag är hon och sjunger i finland sedan ska hon tillbaka till Sverige. Hon bor alltså här under en del av sin turne! Efter det ska hon till Ryssland men då vet jag inte om hon stannar, HOPPAS! Ett önskemål från mig är att hon flyttar hit såklart! :)


Brun VS Blond, vad tycker ni passar Brittan bäst? Personligen tycker jag att hon är sötare i blondt men inte ser hon dum ut i brunt heller. Hon färgade håret nån/några dag-ar före konserterna i Sverige. Men förra gången hon var här så hade hon blondt så nu har jag sett henne inte båda hårfäger och i vote for blonde! :) Britney får en egen kategori tror jag, jo så gör vi!

Ha det! ♥
 

Kommentarer
Postat av: sannie

Om du fick bestämma för en dag, vad skulle du göra då? :)

2009-07-18 @ 12:00:22
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0