Bad i massor

Hej Hej
Idag har jag haft ännu ett båtäventyr och bad med Emmy samt Melinda, Rasmus den jäkeln var väl också med ett tag. Vi åkte runt lite i båten och rodde, haha det gick väl bra ibland och ja... Maten blev Tacos mums.
Imorgon blir det mer uppdatering om jag inte hittar på något med nån. Emmy ska nämligen iväg nånstans.
Haha, vi lånade Melindas åror till båten och vem gör inte sönder den då? Jo Rasmus, haha sucker! :p.

Lite bilder från när vi var hos Melinda och provade coola brillor minsann ;)

Emmy den coolingen körde på Beer(Öl) brillor och fjortis pose, haha (:


Jag provade Melindas Shutter Shades(?) och hade en lite mer seriös min, hehe.

Hörs imorgon.

Love <3

P.S! Har precis beställt ett presentkort på H&M laddat med 50 kr från GratisBio, man får la tacka och buga :) Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0