090710

Halloj!
Inte mycket uppdatering idag men jag gick upp vid tolv sedan vid fem så drog jag till affären där jag köpte en tidning till minne av Michael Jackson, riktigt intressant. Det stod om början till slut av hans liv. Köp den! Finns att köpa hos alla butiker alla som säljer aftonbladet skulle jag tro.
Efter jag kom hem så var jag med Emmy, hon har varit lite sjuk men nu var hon bättre. Vi köpte lite dricka och promenerade, det var ju ganska varmt ute förutom att det blåse.

Vad har ni gjort idag? :)

Lite bilder från dagen. Det har blivit nått fel och jag kan inte ladda upp bilder, det kommer senare!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nae det var inget :) men hur gjorde du din? du gjorde väll headern i photoshop och matchade den med färgen på bakgrunden på din blogg elr ? :)

2009-07-11 @ 00:22:24
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0