Yo, yo.

Tjena bloggen.

Idag har jag haft det skitmysigt. Jag och Emmy har varit vid bryggan från typ 13-19, solat och badat har vi gjort. Det ska ju visst komma tropisk värme i augusti nu *happyface*. Jo men vi var där och fikade med pepsi och chokladbollar, jag älskar choklad!

Efter det gick vi hem och åt sen gjorde vi inte nått direkt och efter det mötte vi fröling sister + Kimpa och Jeppe. Vi skrattade helt enkelt. Fanny, jag och Frida har väldigt roliga skratt haha, så Frida kallar mig för fiskmås, Fannys för häxa och jag kallar Frida Kråkan, jag vet att ni är Jätte intresserade, woho... Vad har hänt hos er då? (:

Nu ska jag lyssna på Boom Boom Pow, med Black Eyes Pease(yes dem stavar pease inte peace.)


xoxo, bitches.

Kommentarer
Postat av: fanny

fan vad kul vi hade :) <3

2009-08-05 @ 23:14:11
URL: http://fanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0