Sommar och höst fräsch!

Hej Hej, har inte uppdaterat för jag har åkt till Uppsala och hälsat på lite vänner till mamma och mig. Jag har skittråkigt just nu, vädret suger, det finns inget förutom data här och snart kommer det gäster... För att göra stämningen lite bättre tänkte jag lägga in bilder på hur jag sminkar mig(dem har webbcam).

Jag börjar med ett ljust puder i ansiktet så att man inte ser så blank ut. Pudret på bilden är från Clinique.


Och sedan concealer, min är från H&M.


Fyller i med ögonbryns penna, också från H&M.


Och mascara, jag har en från Dior.


Och sedan lite rouge, också från H&M i en brun nyans, snyggt enligt mig ;).

Sådär! En fräsch och inte för mycket sminkning! Sen om man är blek, använd lite solpuder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0