Skolan

Ja, snart börjar skolan igen. Jag ska börja i en hel ny skola eftersom den jag gick på var från 0-6 så nu börjar jag i 7an och en annan skola... Det känns lite pirrigt men ändå är det lite roligt. Nytt folk, folk jag känner, ja. Även fast jag vill att sommarlovet ska fortsätta i evigheter så är skolan ganska rolig ibland, jag menar jag träffar inte alla som jag umgås med i skolan på sommarlovet så jag ska försöka ta vara på det.
Men nu börjar jag alltså högstadiet och nivån efter det blir gymnasie, shit vad tiden går fort. Känns som jag fortfarande går i 2an ju...


Från 1-2an tror jag. Haha, jag var ju lite poppig, jeans jackan är väl trendig? ;)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du e juh bara för gullig <3333

2009-08-12 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0