Shopping!

Hej bloggen!
Idag har jag och Emmy som sagt varit i Norrtälje och shoppat , vi hade det jättemysigt, hittade lite smått och gott som detta:


Mina lösnaglar kom idag på posten, köpte nagellim till dem för att dem är förlimmade och jag vill att det ska hålla länge ;)


Jeans leggings från Kappahl.


Och mina svarta tygskor från H&M, köpt vita förra gången fast inte på H&M men svarta passar ju bra nu till hösten när det är skitigt och jäkligt.

Och sedan när vi skulle äta på McDonalds satt det några killar i 15 års åldern och Emmy glodde på dem och då börja dom vinka åt henne och vissla och hon såklart börja asgarva och då börjar dom göra: Mjaouu och sånt där. Efter dett tag går dem och vi går väl 10 min efter dem och sedan när vi gått ett tag så står dem på andra sidan vägen i väntan på bussen och börjar såklart vissla och säga: sexy, ooh.
Ja det var ju lagom pinsamt. Jag gick i mina mördar skor här ovanför, först hade jag gått i converse kopior och fått skitont i lilltårna och när jag tar på mig tygskorna så värker det son fan + att jag får ont i hälen, så jag gick som, ja. Vi satte och sedan på biblioteket en stund och läste innan vår buss kom, och på bussen satt Fia :)

Vad har ni gjort?
Imorrn är det skola så jag ska ta en snabbdusch och lägga mig, ska kolla på Charlies Angeles. Hoppas alla har haft ett roligt sommarlov och får det bra i skolan.
Förlåt för all text, hoppas ni orkar läsa :p.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: matilda

Grisen skriver inte! ;o

2009-08-20 @ 17:24:25
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0