Musiktips + bloggande!

Imorgon:
Jo nu tänkte jag hinna med 2 saker eftersom jag inte har bloggat så mycket och antagligen inte imorgon heller.
Imorgon är det sista dagen på sommarlovet, sorgligt nog men jag och Emmy har bestämt att vi ska in till Norrtälje och tröstshoppa eftersom skolan börjar, haha nej jag skoja men vi ska skol-shoppa lite och sedan ska vi äta avslutnings middag efter ett bra sommarlov på McDonalds, mums säger jag bara. Usch vad jobbigt med uppsatser, läxor prover o.s.v. Men det finns ju också fördelar t.ex vara med kompisar och killar, hehe. Men jag ska upp imorgon vid 9 och tar bussen till Norrtälje  vid 10 så möter Emmy mig där för hon skulle göra någe där på morgonen.

Dagen:
Idag har jag iaf varit med Fia som kom hit vid 11 anledning till att jag inte bloggade då var att jag låg fan och snooza till kl 10.30, oops? Anyway så tog jag en snabbdusch fixade mej och så men hann ej fixa håret, Fia kom och fick helt enkelt kolla på när jag plattade håret, måste varit fascinerande, haha. Vi kollade lite på film och andra roliga saker, vid middagen kom Emmy och vid 19 åkte Fia hem tråkigt nog men vi ses på onsdag igen ju =).





Skitbra låt + att det är min älskling som sjunger! Kan det bli bättre? (:

Hoppas ni får en trevlig kväll och sover sött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0