Jag har uppdaterat dåligt, lala.

Hej Hej
Sorry för dålig uppdatering men jag har varit ute hela kvällen och dagen. Har först tagit hand dom hunden sedan drog jag ut med Emmy och när hon skulle hem var jag med Emelie, My, Wille, Jacob, Arvid och Jeppe. Ja vi gjorde väl ingenting förutom snackade, högt haha. Sedan kom det en massa tjejer som var på fortbolls läger här... Dem undra hur fan vi kunde bo här ute på landet men de är lätt, har faktiskt bott i Stockholm i hälften av mitt liv :)

Hann inte riktigt ta någe bilder men jag hann ta en på Emelie när vi knuffa ner henne från nått vi satt på, haha.


Hon ser lite putt ut :p.

Ska ta lite mer bilder nästa gång men nu börjar jag nästan bli trött, ska sitta uppe ett tag till. Hörs imorrn!


Kommentarer
Postat av: Nono

haha hoppas ni får det kul på landet, bönder ! :D

2009-08-31 @ 17:55:03
URL: http://diamantflickaan.blogg.se/
Postat av: Chanelle

Hej, är det Emelie Westerdahl?

2009-09-10 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0