Home at last

Nu är jag hemma igen. Jag tänkte fixa en ny design eller header som det heter, kanske en lite mer stilren än vad den är nu(?).

Jag har iallafall badat med alla igen, förutom My. Emmy, Daniel, Kevin, Jeppe, Kim ja, hela gänget. Emmy och jag dök som vanligt.
Måste bara berätta en liten rolig sak som hände, Daniel och Kevin skulle dra upp Jeppe från bryggan och upp och det är väl 1.5 - 2 meter kanske? Och då hitta jag ett till rep på botten som dem ville att jag skulle koppla ihop med det andra och då ville jag busa lite så jag satte fast snöret på en skitstor sten och  dom ba: Men vafan? Den är ju fast. Och sen drar dem lite till och ser att det är en sten, haha. Emmy och jag asgarvar. Like we always do.
Imorrn ska solen steka igen men imorrn kanske inte Emmy kan så vi får la se vad jag hittar på :) Mer update imorgon.
Puss & Godnatt.

Kommentarer
Postat av: fanny

kan du fixa en till mig ? :)

2009-08-07 @ 09:43:01
URL: http://fanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0