Fun night out!

Kom hem för nån timme sen och har haft skitkul! Jag och Emmy köpte lite godsaker och sen drar vi ner til bryggan där Jeppe, Jacob, Eric och Arvid är och efter en stund kommer Emelie, Isabella och My. Emmy och jag satt och garva hela tiden och dom stod och gjorde så vi skrattade såklart och dem lyckades. HAHA! Efter en stund kom Bellan, Fanny och Frida simandes från andra sidan och så, då satt det också några på bryggan där dem var sedan efter en stund så säger:
Jacob: Hörrni är inte det där era handdukar som ligger i vattnet?
Så ser man nån kille med keps och luva på sig som gör typ peace tecken åt oss medans killarna står och klappar.
Fanny: JAG SKA ANMÄLA DIG!!!
Haha, kanske inte så kul för Bellan, Fanny och Frida men det såg ju så jäkla kul ut så såklart börjar jag och Emmy asgarva, som vanligt :p.

Och sen kommer brandbilen efter nån fest på nån resturang skulle jag tro och Eric får för sig att vi ska göra vågen då. Så jag och Emmy + killarna ställer sig redo att göra vågen. Eric: Ok, kom ihåg nu. Gör det 3 gånger!
Och så kommer brand bilen och vi står som idioter och gör vågen. KVÄLLENs HÖJDPUNKT!! HAHAHAH Dem andra var dock för fega för att vara med.
Men imorrn ska vi möta skitungarna igen.
Ni får la ha det bäst tills dess. Puss!

P.S Tog inga bilder idag men det blir imorrn ;)


Kommentarer
Postat av: fanny

jag sa inte idiot :)

2009-08-04 @ 10:24:42
URL: http://fannysdagbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0