...

Ja, nu har Lollo gjort det igen. Dålig uppdatering. Förlåt om det är någon som väntat på mig att blogga(vilket jag inte tror) men dagen har varit ganska fullspäckad, jag har varit med Emmy, ätit på resturang med Emmy och till sist varit med henne igen, det händer ju inte varje dag(jo).

Imorgon kanske jag ska leka(yes, leka!) med Melinda och Emmy om jag får vara dem. Igår såg jag ut såhär, alltså hair & face look.




Själv tycker jag det var snyggt, vad tycker ni? Nu ska jag försöka skanna in en sag på datan och sedan lägga mig, jag LOVAR att blogga imorgon.
Godanatt & Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Va sööt du e ! <333333333333

2009-08-17 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0