Busy

Yes jag har fullt upp i skolan nuförtiden. Allt går snabbt och snart är det höst och kallt, måste ju ner och ta ett sista dopp snart. Dem säger att värmen är påväg tillbaka men det tvivlar på på...

På tal om annat, ni vet väl vem Lauren Conrad är, från The Hills? Jag och många andra har säkert henne som inspiration för kläder. Älskar hennes klädstil! Hittade en snygg höst outfit där också Audrina är med men Lauren har snyggare outfit tycker jag allt :p.


Snygg liknande chanel väska
Mysig höst kofta
Ett vitt linne(?)
Svarta strumpbyxor
Scarf
Bruna höga boots
Samt solbrillor

Hon är snyggast!
Där var lite tips från mig, nu ska jag plugga spanska så hörs vi imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0