Blev fest ändå :)

Ja det blev det allt, hos Klara. Hon hade maskerad, det berättade jag inte va? Jag var utklädd till Hollywood Star, med lockigt hår, mycket smink, jag hann inte ta kort på outfiten men jag hade detta på mig:
Svarta Tights från Zara.
Lila midjekjol från H&M.
Svart V-ringat linne med paljetter från Vero Moda.
Vit kofta från Kappahl.
Också värsta bling bling örhängen som jag icke vet vad dem kommer ifrån, ser ut som diamants iaf  men det är det inte:). Laddade ner Spotify också förut, funkar galant.

Vad har ni gjort?
Jag ska väl snart gå och lägga mig, börjar bli trött efterom jag gick upp 10 idag, mysigt inte.
Godnatt & Sov gott på er ;)

P.S Jag har beställt lite grejer som antagligen kommer i veckan, checka in det då ;)
PP.S Gud vad jag slarvar med Dagens Outfit, tycker inte ni det? Ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0