090806

Hej bloggen.
Jättedålig uppdatering idag och igår, verkligen. Men när vädret är så fint så finns ingen tid för att blogga. Varför inte bara göra nått istället för att blogga? Jag har iallafall badat idag med massa folk. Ska jag nämna alla namn? You got it, Emmy, My, Daniel, Kevin, Jeppe och Kim. Emmy och jag har dykit med våra grymt snygga simglasögon, mina är ljusblåa och Emmy har röda, haha.

Skulle verkligen vilja ha en undervattens kamera och ta kort på alla fina aborrar vi ser. Skit coola mönster. Nu ska jag träffa några av dem igen för mer bad men solen börjar gå ner. Jag är skittrött och det känns fan som att jag åker i vågorna efter en nästan hel dag i vattnet, men hello!?

Im coming again.

Kommentarer
Postat av: fanny

hejsan svejsan lollo !

skulle du kunna fixa en riktigt schysst design åt mig ?

puss <3

2009-08-06 @ 22:02:13
URL: http://fanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0