Speak Your Mind.

Hej Hej!
Nu ska jag blogga eftersom jag inte hann igår. Idag i skolan har jag gått en Friends utbildning eftersom jag är kompisstödjare, efter skolan gick jag till "KU" och nu är jag hemma igen. Men nog om det, nu ska jag berätta om min dag i Stockholm.
Först var jag hos tandläkaren sen gick jag och mamma ut på stan och tittade lite, bl.a på Gina Tricot där jag hittade en tröja med trycket "Speak your mind", en mun också var det på. Vi åt på Burger King, kyckling burgare, mums. Sedan åkte vi hem. Men här har ni en bild av FÖRSTA dagens Outfit :d.



Grå T-shirt med tryck, Gina Tricot.
Svart kofta, H&M.
Svarta Jeans, Cheap Monday.

Så har jag sett ut idag. Hoppas alla får en bra eftermiddag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0