Shopping

Hellojsan!
Idag har vi varit och tittat på en musical efter det fick vi gå själva på stan och jag hittade i allafall ett par Ray-Ban Wayfarer kopior! Kostade bara 49.50 :- Dom är jättesnygga, det är sköldpaddsmönster men dom ser svarta ut. Väldigt nöjd är jag med dom. När jag kom hem så följde jag med My hem och vi gick till Isabella och hoppade studsmatta, 5 av 5 toasts :p. Snart ska jag ut med henne igen fast hon är lite seg men jaja :) Får vara inloggad på datan ett tag eller nått annat. Hare bra sålänge!
Kram



Ray-Ban Wayfarer kopior, Lindex.


Kommentarer
Postat av: Fanny och melinda

Hejsan :)

2009-05-05 @ 16:07:42
URL: http://godisgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0