Hej Hej!

Nu var det ett tag sen sist, nu skriver jag i alla fall! Idag har jag varit med Emmy, vi hade jättekul. Som vanligt :D Vi köpte godis och gick ner till skolagården. Nu är jag hemma och ska strax ta en dusch, sen måste jag göra läxan :( Imorgon ska jag hem till Denice så det blir nog inte så mycket bloggande. Så en sktisnygg axelrems väska från gucci idag på en tjej. Den vill jag ha!! Nån som vet vad modellen heter eller vart den finns?? Snälla säg till isåfall! När jag duschat ska jag också platta håret, här får ni ett tips. Min plattång heter Remington S-9902. Den är skitbra! Håret blir jätterakt + att det är keramik plattor så den värms upp på ungefär 1 minut. Här är en bild.
Kram
Louise.

Plattång från Remington, finns på Ellos för 549:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0