A long time ago..

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på länge så det är väl dags, idag har jag varit med Emmy och vi var med John och Viktor som fiskade. Haha när Emmy skulle kasta så kasta hon väldigt fel så linan och draget fastnade i vassen och shit vad jag skrattade, eftersom det var Johns spö så blev han något arg :) Sedan på kvällen gick jag och Emmy till maj brasan där vi träffade Klara, Alva, Emmy, Helga och Golda. Sedan ringde Viktor och sa att han skulle komma så det blev kul! När vi gick hem så skjutsade jag Viktor på hans BMX men så åkte jag på ett gupp så jag tvärstanna för jag kom inte över det så viktor höll på att flyga, haha. Men nu sitter jag här vid datan och har ni hört? BRITNEY SPEARS KOMMER TILL GLOBEN 13 JULI!!! Det får jag verkligen INTE missa. Jag måste dit nog för att biljetterna kostar 1000 kr men jag måste titta på henne alltså. När hon uppträdde 2004 var jag där och det var riktigt coolt, kom ihåg att hon hissades upp i en gunga men denna gång skulle det bli riktigt amazing.

Någon mer som ska dit? ;)

H
oppas alla får en bra Valborg!


Britney Spears.


Kommentarer
Postat av: felicia e

jag ska också dit

2009-05-06 @ 13:47:23
Postat av: Anonym

Lollo, Du garvar alltid :) , sjukt dålig humor alltså -.- <3

2009-05-07 @ 19:52:35
Postat av: Fanny :)

Hahhahahaha, <3

Fan vad fin Britney Spears är ;)<3



Kramis från Fanny :)

2009-05-11 @ 16:52:28
URL: http://godisgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0